home > fórum > témák
 
Keresés az egész oldalon:
 

 

 

Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Elfeljtett jelszó?

 

 

 
Észrevételek, javaslatok
Hír-fórum
Vélemények a Gotthárd Tv műsorairól
Kérdes, felelet: kabeltévé, internet, IP telefon
 

 

 

Üzenetek a témában: 504
Moderátor: nincs

01 dome17 (65)
02 rendszergazda (49)
03 DI (45)
04 axel2175 (26)
05 [RGY]Haki (23)
06 öreg (21)
07 waszil (13)
08 StSanya (12)
09 HLaci (12)
010 xxx (0)

 

 

 

 
 

 

 

Email beállítások, jelszó csere

 

 

 
Mi a kedvenc műsorod a Gotthárd TV-n?

Híradó

Képújság

Sportműsorok (kosárlabda/kézilabda)

Bepillantó

Mura-Rába TV

Mesepalota

Idősek magazinja

Kerekasztal

Testületi ülés

Kulturális műsorok

Egyéb
   
 
 

 

Felhasználónév:
Jelszó:
Hozzászólás:
Összesen: 504 üzenet Rendezés:    Listázás oldalanként:

TÉMA: Kérdes, felelet: kabeltévé, internet, IP telefon

<< Előző oldal (380-390) Következő >>

124. Kis_Osi  
válasz - 2006-02-13 - 18:17
Azt mond jak idő igenyes munka megcsinlni.
Lehet biztos.
De akor edig mert volt joo ez moondjatok meg nekem marr......????
2 hopnapig jo es megint itt vagyunk panszkodik mindenki...!!!!!!!!!!!
ERE VALSZOLJATOK NEKEM LETSZIVES:::
 
123. Kis_Osi  
válasz - 2006-02-13 - 18:14
Enyi ertitek enyit ertek.........
5 ember irt a mail omra ,hogy ez a problemájuk mint nekem!!!!!!!!!!!!
 
122. StSanya  
válasz - 2006-02-12 - 12:10
Tény, hogy tegnap már sokkal stabilabb volt a net, de olyan 17.00 óra magasságban ugyanúgy többször leszakadt, és ma pedig reggel óta az előbb egyszer...

A hiba ugyanaz, amit emailban elküdtem már:

Esemény típusa: Hiba
Esemény forrása: Dhcp
Esemény kategóriája: Nincs
Esemény azonosítója: 1002
Dátum: 2006.02.12.
Idő: 11:58:54
Felhasználó: -
Számítógép: STSANYA
Leírás:
A számítógép a(z) 000EA62E8*** hálózati című hálózati kártyához tartozó 81.22.176.157 IP-cím bérletét a DHCP kiszolgáló (0.0.0.0) elutasította. (A DHCP-kiszolgáló DHCPNACK üzenetet küldött).


 
121. faksi  
válasz - 2006-02-10 - 18:21
Jah nekem meg semmi sem jó nah azt add össze!!!
 
120. faksi  
válasz - 2006-02-10 - 18:02
az semmi nekem minden 5percbe megszakad a kapcsolat meg 1000-res pingeim vannak a counter strikeben!!!!nah ehez szoljon valaki hozzá!!!Nagyon jó a net az a lényeg hogy már megcsinálták!!!!mit ne mondjak elég jól!!
 
119. faksi  
válasz - 2006-02-10 - 18:02
az semmi nekem minden 5percbe megszakad a kapcsolat meg 1000-res pingeim vannak a counter strikeben!!!!nah ehez szoljon valaki hozzá!!!Nagyon jó a net az a lényeg hogy már megcsinálták!!!!mit ne mondjak elég jól!!
 
118. border  
válasz - 2006-02-09 - 22:03
Kösz!

border
 
117. rendszergazda  
válasz - 2006-02-09 - 20:49
A gond azzal volt, hogy a "kedves" EON cég nem képes egy nyomorult áramszekrényt összehozni. Mivel leégett (szó szerint), nem csak áramszünetet okozott, hanem a fejállomásunkon kicsinált egy csomó cuccot, + otthon a monitort(ezert nem irtam eddig POWA-nak). Köszönjük szépen! S mikor megyek megnézni, hogy halad a munka az áramelosztó szekrénynél, akkor 5 ember ott áll, ebből 4 ember beszélget, az ötödik meg a notebookon nyomja a passzianszt! Mi meg "szívunk" helyettük.

Border: Szerintem mostanában stabil a netszolgáltatás(hiszen rég nem találkoztunk itt :)) ), kivétel a játékosok, de az ő esetükben más a probléma.De ez is megoldásra kerül hamarosan.
Visszatérve a net sebességre, az áramlöketnél, tönkre ment egy konverter, ez lesz cserélve ma este.
 
116. border  
válasz - 2006-02-09 - 20:23
Tisztelt DI !

Köszönöm a választ. Azért maradt bennem egy kis tüske: stabillá vált a szolgáltatás minősége, vagy továbbra is számolni kell az esetleges hibákkal? Milyen technikai fejlesztések vannak tervezve a jövőben a stabilitás biztosítására, esetlegesen a minőség javítására?

Tisztelettel:

border
 
115. DI  
válasz - 2006-02-09 - 19:29
Tisztelt Előfizetők!

A Internet szolgáltatásban előjött zavar okát megtaláltuk, a hibás készülék cseréje a késő esti órákban megtörténik. A munkák párperces szolgáltatás kieséssel jár.


Idézet a Gotthárd Tv ÁSZF-ből:

14.3. A Szolgáltató köteles az Előfizető által bejelentett, a hibabehatároló eljárása eredményeként valósnak bizonyult érdekkörébe tartozó hibát legfeljebb a hibabejelentés nyilvántartásba vételétől számított 72 óra időtartamon belül kijavítani.
Nem minősül valós hibának az, ha az Előfizetővel szemben a szolgáltatás korlátozására került sor és a korlátozásról a Szolgáltató az Előfizetőt a hibabejelentéskor értesítette.

Megértésüket és türelmüket köszönjük!