Nekem is stabilan tartja a 1024/128-at. Régebben olvastam az egyik GTV-s szórólapon, hogy nagyobb feltöltési sebesség is igényelhető. Ez csak üzleti felhasználóknak van vagy nekünk is lehet? Mennyibe lenne havonta, ha nekem pl. a 128 helyett 256Kbit-es (vagy 512Kbit-es) lenne a feltöltésem? Mert lefelé egyenlőre elég a 1024Kbit, de bittorenten jobban lehetne arányt javítani egy nagyobb feltöltési sebességel vagy DC++ -on ill. más fáljcserélőkön is jobban mutatna valami nagyobb felsebesség.
Ja meg, ha valaki nem tudott fellépni a "külső" címek beállítása után (Unauthorized Connection) magyar irc-s szerverekre (irc.elte.hu , extra.irc.hu ...) az már tud, mert Dome17 -el kértünk I-Line-t a GotthardTV IP cím tartományára.
Szeretném az ott foglalatoskodokat megdicsérni akik az internet működéséért felelnek mert ítózatosan
jó a letőltési sebességem.
Ha lehet kicsit dicsekedni akkor csak annyit hogy átlag 245K és 270K között mozog .
Köszönöm SZTG!!!!!!!!! Csak így továbbbbbbbbbbbbbb.
Viszont sajnos a DHCP szerverrel gond lehet, sajnos nem újítja meg 10 perc bérleti idő után az IP címet, így leszakadok a netről... :(((
Ez böngészés közben nem gond, mert utána felépíti újra a kapcsolatot, s megkapom újra az IP címet, de az én online játékomnál, a Lineage II-nél már sajnos nagy baj...
Elküldtem nektek levélben az operációs rendszer log file bejegyzéseit is, és a kábel modem log bejegyzéseit is, légyszíves tegyetek valamit hamar az ügyben, mert vár a csapatom a játékban!
Jó hír! A héten üzembe helyezzük a "külső" IP címeket.
Ez átmeneti internet kiesést okozhat! Előfordulhat, hogy otthon mindenkinek az internetes számítógépét újra kell indítani. Mindenki gondoskodjon vírusirtóról, valamint lehetőség szerint tűzfalról.
Aki fájlcserélő(DC++, Valknut,stb..), vagy más P2P progit szeretne aktív módban használni, és routere van, az keressen meg a TV-nél, vagy írjon emailt, s elmondom mit és hogyan kell átállítani ehhez. Akinek fogalma sincs, hogy most miről beszéltem, az ne keressen! :)
Írását egy véleményként tudomásul veszem, de általánosítással nem értek egyet. Eddig minden ügyfelünk panaszát orvosolni tudtuk, de ehhez szükséges, a probléma pontos ismerete (hibaleírás, előfizetési cím, probléma feltárása és megoldása). Kérem Önt és minden előfizetőnket, hogy problémákkal, bizalommal keressék ügyfélszolgálatunkat és műszaki kollégáinkat, hogy gyorsan orvosolni tudjuk a panaszokat.
hello Haki MSN-t adj pls! ... kedves rendszergazda még mindig szarakodik a NET és nem csak nekem, hanem másoknak is ...... és úgy gondolom, hogy ha nem lesz rövid időn belül "normális" kapcsolat, meg fog csappanni az előfizetők száma. Csak tájékoztatlak, mert többen is mondták ...