Hello!
Érdeklődnék mert látom megjöttek a digisportok HDben is, lesz rájuk külön előfizetési lehetőség vagy bent lesz a családi digitális csomagban mind?
Üdv!
Egy időben szóvolt a DIGISPORT PLUS-ról.
Azóta nagy a csend róla. Elvileg a nyuszi meghozta volna de úgy látszik eltévedt. Mi az oka és várható-e valami fejlemény ez ügyben? Köszönöm!
Kedves Dudu és hasonló problémákkal rendelkező ügyfeleink!
Ahogy a 466-os bejegyzésben is írtam egy új központi egység lett beüzemelve. Emiatt előfordult, hogy az előfizetői oldalon (modem, router, számítógép) a berendezések nem működnek az elvártnak megfelelően. A problémák lehetnek nagyon összetettek, amit nem biztos, hogy távolról orvosolni lehet. Ezért minden bejelentést munkatársaink a helyszínen ellenőriznek vissza és győződnek meg a helyes működésről. Ezt viszont csak úgy tudjuk kivitelezni, ha kapunk pontos hibabejelentést.
Fontos, hogy megkapjuk az előfizetői adatokat:
- név
- cím
- elérhetőség (telefonszám)
- hibaleírás
A bejelentést lehet tenni:
- személyesen az ügyfélszolgálatunkon (Szentgotthárd Széll Kálmán tér 6. sz.)
- telefonon a 380-794-es telefonszámon (IP telefonról ingyenesen hívható)
Munkaidőn kívül üzenetrögzítő működik.
- e-mailen: ugyfelszolgalat@gotthardtv.hu
A Gotthárd TV fejállomásán a internet és telefon kiszolgáló központi egysége meghibásodott április utolsó napján. A hibás egység javítása nem járt teljes sikerrel így cserére szorult, amit másnap éjszaka sikerült kivitelezni a szakembereknek.
Az üzembe helyezett új szerver egység a telefont és internetet is kiszolgáló modemeket sajnálatos módon nem megfelelően érzékelte és kezelte.
A problémák többféleképpen jelentkezhettek:
- a telefonok vagy nem voltak elérhetők, vagy kicsörögtek, de nem lehetett hallani mit mondanak.
- az internet szolgáltatás vagy lassú volt, vagy nem volt elérhető.
A problémákat a szakemberek folyamatosan próbálták megoldani, több órás munkának köszönhetően május 2-án 01 órakor állt helyre a szolgáltatás.
Bízunk benne, hogy a kicserélt új központi egység a továbbiakban megfelelően fog működni!
Az esetleges kellemetlenségekért elnézésüket kérjük!
Tisztelt Előfizetőnk megértését, türelmét köszönjük!