home > fórum > új hozzászólás (válasz)
 
Keresés az egész oldalon:
 

 

 

Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Elfeljtett jelszó?

 

 

 
 

 

 

Email beállítások, jelszó csere

 

 

 
Mi a kedvenc műsorod a Gotthárd TV-n?

Híradó

Képújság

Sportműsorok (kosárlabda/kézilabda)

Bepillantó

Mura-Rába TV

Mesepalota

Idősek magazinja

Kerekasztal

Testületi ülés

Kulturális műsorok

Egyéb
   
 
 

 

ÚJ HOZZÁSZÓLÁS (VÁLASZ)

TÉMA: Észrevételek, javaslatok

Eredeti hozzászólás: Ahol foglalkoznak a panaszainkkal

Először próbáljuk meg tisztázni a vitás kérdést az adott szolgáltatóval, amelynek harminc napja van arra, hogy reagáljon az általunk benyújtott panaszra. Amennyiben a kábeltársaság ez idő alatt nem válaszol vagy orvosolj a problémát, úgy felkereshetjük a Hírközlési Fogyasztói Jogok Képviselőjét, aki a Hivatalába érkező összes beadványt megvizsgálja, s ezután tájékoztatja a bejelentőt az őt megillető jogokról és kötelezettségekről. A szolgáltatási díjak mértékével, s azok változásával, valamint az általános szerződési feltételeket (ÁSZF) sértő ügyekben a Gazdasági Versenyhivatal jár el.
*Hozzászólás szövege:
Friss infók Facebook oldalunkon A Gotthárd Tv köszönti minden látogatóját weboldalán! ">