home > fórum > új hozzászólás (válasz)
 
Keresés az egész oldalon:
 

 

 

Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Elfeljtett jelszó?

 

 

 
 

 

 

Email beállítások, jelszó csere

 

 

 
Mi a kedvenc műsorod a Gotthárd TV-n?

Híradó

Képújság

Sportműsorok (kosárlabda/kézilabda)

Bepillantó

Mura-Rába TV

Mesepalota

Idősek magazinja

Kerekasztal

Testületi ülés

Kulturális műsorok

Egyéb
   
 
 

 

ÚJ HOZZÁSZÓLÁS (VÁLASZ)

TÉMA: Kérdes, felelet: kabeltévé, internet, IP telefon

Eredeti hozzászólás: Kedves Dudu és hasonló problémákkal rendelkező ügyfeleink!

Ahogy a 466-os bejegyzésben is írtam egy új központi egység lett beüzemelve. Emiatt előfordult, hogy az előfizetői oldalon (modem, router, számítógép) a berendezések nem működnek az elvártnak megfelelően. A problémák lehetnek nagyon összetettek, amit nem biztos, hogy távolról orvosolni lehet. Ezért minden bejelentést munkatársaink a helyszínen ellenőriznek vissza és győződnek meg a helyes működésről. Ezt viszont csak úgy tudjuk kivitelezni, ha kapunk pontos hibabejelentést.
Fontos, hogy megkapjuk az előfizetői adatokat:

- név
- cím
- elérhetőség (telefonszám)
- hibaleírás

A bejelentést lehet tenni:


- személyesen az ügyfélszolgálatunkon (Szentgotthárd Széll Kálmán tér 6. sz.)
- telefonon a 380-794-es telefonszámon (IP telefonról ingyenesen hívható)
Munkaidőn kívül üzenetrögzítő működik.
- e-mailen: ugyfelszolgalat@gotthardtv.hu
*Hozzászólás szövege:
Friss infók Facebook oldalunkon A Gotthárd Tv köszönti minden látogatóját weboldalán! ">